RETOURNEERBELEID

 

Vraag uw retour aan binnen 14 dagen na ontvangst door het formulier in te vullen, of binnen 30 dagen als u het verlengd retourtermijn heeft aangekocht.
Garantie-aanvragen kunt u indienen tot 1 jaar na ontvangst van uw product.

HOE RETOURNEER IK EEN PRODUCT?

1
Onedirect Return

Vraag eenretournummer aan

Vul het retourformulier op deze pagina in en klik op ´Verzend´.

2
Onedirect Return

Retourneer het product in een omdoos

Verzend het product in de originele verpakking inclusief accessoires in een omdoos.

3
Onedirect Return Retournummer

Markeer uw retournummer op de doos

Zorg dat dit duidelijk is aangegeven

4
Onedirect Return

Verzend de doos naar ons retouradres

Binnen 14 kalenderdagen na het ontvangen van uw retournummer

Voor Onedirect is het belangrijk dat u tevreden bent over uw aankopen en daarom verstrekken wij u uitgebreide informatie over de producten in ons assortiment; zodat u een geïnformeerde beslissing kunt nemen. We raden altijd aan contact met ons op te nemen indien u extra hulp nodig heeft bij het kiezen van het juiste product.

Als u een aankoop heeft gedaan als consument dan kunt u tot 14 dagen na ontvangst van het artikel een retour aanvragen.

Na ontvangst van het retour verzoek zal Onedirect een retour referentienummer en retourlabel sturen binnen 48u.

Kosten voor het retourlabel bedragen 14€ en zullen worden gecrediteerd op de originele factuur, tenzij u het verlengd retour termijn heeft aangekocht.

Onedirect is niet verantwoordelijk voor verlies of schade tijdens de verzending, wanneer de klant besluit geen gebruik te maken van het door Onedirect voorziene retourlabel.

Bij ontvangst van de geretourneerde producten zullen deze grondig worden gecontroleerd op enige beschadiging op het product of de verpakking. Indien de producten niet binnen de vermelde tijd, of binnen de vereiste condities terug komt, heeft Onedirect het recht om een penalisatie aan te rekenen. Bekijk onze complete retourvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.

Als u een aankoop heeft gedaan als zakelijke klant (in beroep handelend van een bedrijf of onderneming) dan is de europese wetgeving van kopen op afstand niet van toepassing. Onedirect kan er van uit gaan dat de cliënt voldoende onderzoek heeft gedaan om de koop te voltooien.

Indien u toch gebruik wilt maken van ons retourneerbeleid, dan dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst van de producten aan te melden door het retourformulier in te vullen. Onedirect zal uw retouraanvraag in overweging nemen wanneer het om ongeopende producten gaat, en kan een restockingsfee van 30% van de originele factuur aanrekenen.

Omdat wij begrijpen dat bedrijven zich ook kunnen bedenken, of iets willen testen, bieden wij 2 opties aan:

  • Testbestelling: Vraag op voorhand uw testbestelling aan bij Onedirect. U kunt 14 dagen uitgebreid het product testen, en het retourneren is kosteloos. Vraag dit hier aan.
  • Verlengd retour termijn: U kunt in uw winkelwagen een extra service aankopen waardoor u ook als zakelijke klant kunt retourneren, kosteloos kunt retour sturen en dit binnen 30 dagen. Het verlengd retour termijn programma wordt berekend met een bedrag van 4,95% van het totale bedrag van uw bestelling, de minimum kosten bedragen €4,95.

Bekijk onze complete retourvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.

Ontvangt u een kapot product, of is uw product defect in het eerste jaar van uw garantie termijn? In dat geval zorgen wij er bij Onedirect graag voor dat uw product gerepareerd of vervangen wordt.

U kunt uw aanvraag indienen door het retouraanvraag formulier in te vullen. Nadat uw aanvraag verwerkt is ontvangt u van ons een Retour referentie nummer en een retourlabel zodat u de producten naar ons kunt versturen. U dient het artikel in zoverre mogelijk in originele staat terug te sturen, inclusief alle onderdelen en accessoires.

Bij ontvangst van uw product wordt deze nagekeken en vervolgens gerepareerd of vervangen. Deze hele procedure kan oplopen tot een maand. Terugbetaling is enkel mogelijk in de herroepings- periode, en is na dit termijn niet meer mogelijk.

Indien bij nazicht ondervonden wordt dat het product niet defect is of defect is omwille misbruik, bent u zelf verantwoordelijk voor het transport terug naar u. Wij kunnen u in dit geval assisteren met een prijsopgave voor de reparatie of vervanging van uw product.

Mocht het product defect raken na het verstrijken van de garantieperiode, dan kunnen wij u assisteren bij het verkrijgen van een prijsopgave voor reparatie.

Bekijk onze complete retourvoorwaarden in onze algemene voorwaarden.


From